מתנה

איפה לקנות רהיטים בראשון לציון ובאשדוד?


לאחרונה שמענו בתקשורת  על חנויות רהיטים שפשטו רגל, והותירו לקוחות מיואשים ומתוסכלים, בלי רהיטים ובלי כסף.

בימים שאנשים מתלוננים רציתי לשתף אתכם בחווית קנייה חיובית.
אשתי ואני רכשנו מיטה זוגית מדגם סילבר בחנות רהיטי הסיטי בראשון לציון. מיטה המיועדת לדירה החדשה שרכשנו לאחרונה. טרם עברנו להתגורר בה.

כעבור 10 ימים יצרו איתי קשר ממחלקת ההובלה. הגיעו שני בחורים צעירים והתקינו את המיטה בחדר השינה.

חלפו 3 ימים וקפצנו לדירה. הייתי במטבח, כאשר שמעתי את זעקות השבר של אשתי מחדר השינה.

"זה לא מה שהזמנו" קראה בייאוש. זה לא הצבע. "מה, לא שמת לב?"

האמת, בינינו, לא. 
לא שמתי לב. 

אשתי הציגה לי תמונת המחשה של המיטה שהזמנו בחנות ופתאום בבת אחת הבנתי את הטעות. סופקה לנו מיטה בצבע אחר. צבע דומה אבל אחר.


טעויות קורות.

קפצתי לחנות רהיטי הסיטי בראשון לציון. המוכר הסביר לי באדיבות שהטעות לא נעשתה אצלו, אלא במחסני החברה. באשדוד.

יצרתי קשר עם רהיטי הסיטי אשדוד והסברתי את הבעיה.

אמרו לי שבחורה בשם ריטה תחזור אליי.
מכיוון שחלפו יומיים וריטה טרם חזרה, התקשרתי שוב.

אני חייב לציין שבשלב זה התמלאתי בחשש שמא מסננים אותי. 

המוכר בראשון העביר את האחריות לאשדוד. באשדוד אמרו שריטה תחזור, וריטה טרם חזרה.
מה כל זה אומר?

התקשרתי וחשבתי שיאמרו לי שריטה לא נמצאת. להפתעתי לא רק שריטה השיבה לי, אלא שמחה לקראתי. טוב שהתקשרת, השאירו לי טלפון שלך, והפתק אבד. תקשיב הבעלים בחול אז זה קצת התעכב. מחר אני מטפלת לך בעניין.

למחרת התקשרה ריטה מרהיטי הסיטי ושאלה אם נסכים לקבל דגם משודרג ויקר יותר של המיטה. ללא תוספת תשלום, ובאותו הצבע שרצינו מלכתחילה. היא הסבירה שהדגם שהזמנו אזל, ולכן החליטו לשדרג אותנו.

אמרתי לה שזאת הצעה שלא ניתן לסרב לה.

סופו של דבר אישתי היתה מאושרת. זה בדיוק הצבע שהזמנתי, קראה בשמחה. וואוו, וקיבלנו מיטה גדולה יותר, מיטה יפהפייה.

המובילים פרקו במיומנות את המיטה בחדר השינה והתקינו את המיטה החדשה. שאלתי כמה מגיע לכם? להפתעתי, אמרו כלום, זה בסדר (זה עוד סימן המלמד עד כמה העסק הגון).

כמובן שלא נתתי להם לצאת בידיים ריקות. הם העמיסו מיטה לקומה חמישית, ולקחו איתם מיטה.  הודיתי להם  ונתתי לכל אחד מהם 100 שקלים. אמרתי להם שאין מצב שהם עובדים ללא תשלום. הם היו נהדרים, ומגיע להם.

והנה משהו שכל בעלי העסקים צריכים להפנים:

צייץ את זה
"לקוחות מרוצים ממליצים
לקוחות לא מרוצים משמיצים."

לשמחתי, רהיטי הסיטי, מבחינתי, יצאו צדיקים. אני בהחלט אחזור לרכוש מהם.

טוב לדעת שיש עסקים הוגנים, הקשובים ללקוחות, יודעים לקחת אחריות מלאה ונותנים מענה לשביעות רצון הלקוח.

כשאזדקק אי פעם למיטה, שידה או ארון, אני יודע היכן לקנות. 
קנייה בביטחון, ובשקט נפשי.


יוסי נפקר
ראשון לציון

אין תגובות:

5 דברים שכדאי להמשיך לעשות אחרי שהקורונה תיעלם

אתם משתוקקים כבר לקרוע את המסכות מהפנים, למלא את בתי הקפה והמסעדות ולטוס ליעד מחוץ למדינה. החיסונים כבר בישראל וזה הזמן לחשוב על היום שאחרי....