שירות.נט
יחד נקבל שירות טוב יותר
צרכנים מרגישים לעיתים קרובות חסרי אונים,
צרכנים רוצים וצריכים יותר כוח.
ולכן.. אנחנו פה favorite
כדי לספק ידע, מידע וכלים שיעזרו לצרכנים לקבל שירות טוב יותר. ביחד.
כדי להתחיל, פשוט בוחרים את שם החברה או הקטגוריה
משם אנחנו כבר נעזור לך לקבל שירות לקוחות טוב יותר
קטגוריות
תקשורת
טלוויזיה
אינטרנט
בנקים
אשראי
בריאות
חשמל ביתי
מים וקפה
מוצרי חשמל
ביטוח
תחבורה
תעופה
השכרת רכב
בתי השקעות
ממשלה ומוסדות
עיריות
אוניברסיטאות
אינטרנט ומחשבים
רשתות שיווק
גז
עיתונים
שילוח
אופנה
מזון
מפלגות
ספקיות שירות מובילות
מכבי שירותי בריאות
בריאות
שירותי בריאות כללית
בריאות
בנק לאומי
בנקים
בזק בינלאומי
אינטרנט
בנק דיסקונט
בנקים
אגד
תחבורה
בזק
תקשורת
יס (yes)
טלוויזיה
בנק הפועלים
בנקים
רכבת ישראל
תחבורה
גולן טלקום
תקשורת
כביש 6
תחבורה
פרטנר
תקשורת
פלאפון
תקשורת
סופר פארם
רשתות שיווק
הוט מובייל
תקשורת
סמייל 012
אינטרנט
משטרת ישראל
ממשלה ומוסדות
סלקום
תקשורת
שופרסל
רשתות שיווק
ביטוח לאומי
ממשלה ומוסדות
הוט (HOT)
טלוויזיה
פנגו
תחבורה
רמי לוי
רשתות שיווק
הראל
ביטוח
לאומי קארד MAX
אשראי
אמריקן אקספרס
אשראי
תמי4
מים וקפה
ידיעות אחרונות
עיתונים
חברת החשמל
חשמל ביתי
Dell
אינטרנט ומחשבים
רמי לוי תקשורת
תקשורת
ויזה כאל Cal
אשראי
PayPal ישראל
אשראי
ישראכרט
אשראי
נטוויז'ן 013
אינטרנט
דואר ישראל
ממשלה ומוסדות
משרד הפנים
ממשלה ומוסדות
מיקרוסופט ישראל
אינטרנט ומחשבים
Pepper
בנקים
Get Taxi
תחבורה
אל-על
תעופה
HOT net
אינטרנט
מי עדן
מים וקפה
משרד התחבורה / רשות הרישוי
ממשלה ומוסדות
נטפליקס
טלוויזיה
תן ביס
מזון
שירות לקוחות - הציוצים שלכם
צרכנים כותבים בטוויטר סיפורי שירות לקוחות
NuShoin
@Lielisal אני מנהל קבוצה שנותן שירותים של 60 מיליון דולר בשנה למאות לקוחות. אלו שירותים שנעשית עבודה עבורם, לא איזה מנוי קבוע. אני מתעקש לא לקחת כסף על עבודה שלא ביצעתי. אני יודע שלקוחות שמרגישים שהם מקבלים שירות אמין ותמורה נכונה לכסף שלהם ימשיכו להגיע וידברו עם אחרים. דעתי לפחות.
Maor Prl
@GalitDistel יאללה, תתחילי להכין קורות חיים. שירות לקוחות טלפוני מתאים לך? יודעת מה? נשים אותך במענה של הצ'ט כי יש לך "ניסיון בדיגיטל".
Naor Gozlan
@Yulaz_B @actyournetworth חברה שרוב המוצרים שלה ברמה מאוד גבוהה ואחריות סביבתית ובכל שרשרת הייצור והאספקה. כל מוצר שכשל, ניתן לקבל זיכוי מלא, גם אחרי עשר ועשרים שנה. שירות לקוחות פנטסטי https://t.co/P5t1m5A2xJ
resisting from the comfort of my couch
@OritTwitt @Tali__BE אנשים לא מודעים בזה אבל אף אחד לא משתמש בשפת דיבור במילה "להמתין" נשאר שריד רק בהודעות מוקלטות של שירות לקוחות דודה שהיגרה לניו-יורק לפני 40 שנים משתמשת, וזה מפתיע כמה ארכאי זה נשמע
המנתח
@efes2nehes יש להם פלטפורמה חדשנית עם שירות לקוחות נהדר והיא גם לא יקרה. אין פה חפיר רחב, אלא פשוט מוצר טוב ואדפטיבי וניהול נכון, לא סתם הם לוקחים נתח שוק.
Azi
@meshchar צריך איזה שירות לקוחות או עזרה ראשונה שאפשר לפנות אליהם או משהו
Neta Gelman-Tropp
@Lucy___Ford אני רק אגיד שאמנם משלמים 10 אלף, אבל את משלמת בשעה נסיעה לכל כיוון, 5 ימים בשבוע, באווירה 'לא נעימה' (קראי: זוועתית)... את יוצאת מאד מופסדת מהסיפור הזה - ואני לא בטוחה שזה פחות מופסדת מלהמשיך לחפש. יש הרבה תפקידי הייטק אחרים שאפשר לשקול - שירות לקוחות, ניהול פרויקטים...
Hagay Kraus
@Ch4ng3dB1o חרא של שירות לקוחות
yaniv
@DvachEster49265 חבל שירדו ולא הזמינו משטרה או עלו מול שירות לקוחות של החברה
Shai Digital
בעולם העסקי התחרותי של ימינו, יעילות היא שם המשחק. כל אדם עסקים מחפש דרכים לחסוך זמן ומשאבים, לשפר שירות לקוחות ולגדל מכירות והכנסות, אוטומציה דרך אפליקציות מסרים פופולריות יכולה לעזור בהשגת מטרות אלה. הרשמו עוד היום לשיחת ייעוץ, ואעזור לכם להתקדם ולייעל את העסק https://t.co/rSspH7qG98