הפרסום שלכם בפייסבוק יכול להתבצע בשני ערוצים שונים המתקיימים באותה הפלטפורמה: האפשרות הראשונה היא פרסום ממומן, ואילו האפשרות השנייה היא פרסום אורגני.
מה המשמעות של כל מנגנון וכמה יעלה לכם פרסום בכל אחד מהם?
ראשית, הפרסום הממומן. המטרה שלכם עם המודעות הפרסומיות היא להגיע לכמה שיותר משתמשים הרלוונטים אליכם. איך עושים זאת? משלמים כסף לפייסבוק. כידוע, המודעות שתעלו בפרופיל העסקי שלכם לא יחשפו לכל העוקבים שלכם, ועל מנת שהמודעה אכן תהיה חשופה בפניהם, תוך שהיא תגיע גם לקהלים מחוץ לפרופיל העסקי שלכם, יהיה עליכם ליצור קמפיין בפרסומי.
מידת ההשקעה נתונה להחלטתכם, כאשר ככל שתשקיעו יותר כסף, כך המודעה תיחשף לקהל גדול יותר.
אז מה ניתן לפרסם בעצם? אתם יכולים לבחור לפרסם סטטוס או תמונה לבחירתכם, אך גם תוכלו לצאת בפרסומת המבוססת על הזמנת העוקבים להצטרף לעמוד העסקי שלכם.
במילים אחרות? המטרה היא להגדיל את כמות העוקבים שלכם בדף העסקי, כאשר כמות עוקבים גדולה יותר מייצרת נראות מרשימה ואטרקטיבית יותר.
האפשרות השניה היא הקידום האורגני המתבצע בתוך הפייסבוק.
ישנם אלו המכנים את השיטה הזו כ"שיווק ויראלי".
בטח גם אתם הייתם עדים לא אחת ללהיטי רשת: החל מסרטון שהגיע למליוני צפיות ועד סטטוס מרגש שזכה לאלפי שיתופים.
שיטת פרסום שכזו מבוססת על הרעיון של ליצור תנועה אורגנית ודינאמית – אם תרצו, מעין בשורה שעוברת מפה לאוזן.
איך זה עובד? אתם תעלו סטטוס או תמונה המניעים לפעולה, כאשר הפעולה יכולה להיות תגובות או שיתופים.
כך, נוצרת תנועה בתוך הפרופיל שלכם המזמנת משתמשים נוספים הנחשפים אליכם.
פוסט שמקבל חשיפה גדולה יותר וכן הלאה.
עבור פרסום שכזה אינכם צריכים לשלם לפייסבוק, אלא רק למנהל מדיה שמתפעל עבורכם את ניהול העמוד.