• Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • Pinterest
  • Instagram
  • Dribbble
  • Tumblr
  • Contact
Agam שיווק באינטרנט
  • עמוד הבית
  • שירותי שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • GEO נוכחות העסק במודלי AI
    • פרסום בגוגל Ads
    • שיווק בפייסבוק
    • שיווק סלולרי
    • רימרקטינג
    • ייעוץ שיווקי דיגיטלי
    • ניהול מוניטין
    • לימודי קידום אתרים
    • רכישת כתיבה שיווקית
    • בניית קישורים
    • יחסי ציבור לעסקים קטנים
    • השכרת אתרים – חדש! חדש!
  • בלוג שיווק באינטרנט
    • סקירות והמלצות על תוכנות
    • כלים לקידום אתרים
    • עבודה מהבית
    • מונחים מקצועיים בקידום אתרים
    • רשתות חברתיות
    • השקעות למתחילים
  • קורסים אונליין
    • קורס כתיבה שיווקית מקצועי – בעלי עסקים
    • קורס כתיבה שיווקית מקצועי – כותבי תוכן
    • קורס לכתיבת כותרות שיווקיות מסקרנות ומשכנעות
  • אודותינו
  • צור קשר
  • עמוד הבית
  • שירותי שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • GEO נוכחות העסק במודלי AI
    • פרסום בגוגל Ads
    • שיווק בפייסבוק
    • שיווק סלולרי
    • רימרקטינג
    • ייעוץ שיווקי דיגיטלי
    • ניהול מוניטין
    • לימודי קידום אתרים
    • רכישת כתיבה שיווקית
    • בניית קישורים
    • יחסי ציבור לעסקים קטנים
    • השכרת אתרים – חדש! חדש!
  • בלוג שיווק באינטרנט
    • סקירות והמלצות על תוכנות
    • כלים לקידום אתרים
    • עבודה מהבית
    • מונחים מקצועיים בקידום אתרים
    • רשתות חברתיות
    • השקעות למתחילים
  • קורסים אונליין
    • קורס כתיבה שיווקית מקצועי – בעלי עסקים
    • קורס כתיבה שיווקית מקצועי – כותבי תוכן
    • קורס לכתיבת כותרות שיווקיות מסקרנות ומשכנעות
  • אודותינו
  • צור קשר
Agam שיווק באינטרנט
  • עמוד הבית
  • שירותי שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • GEO נוכחות העסק במודלי AI
    • פרסום בגוגל Ads
    • שיווק בפייסבוק
    • שיווק סלולרי
    • רימרקטינג
    • ייעוץ שיווקי דיגיטלי
    • ניהול מוניטין
    • לימודי קידום אתרים
    • רכישת כתיבה שיווקית
    • בניית קישורים
    • יחסי ציבור לעסקים קטנים
    • השכרת אתרים – חדש! חדש!
  • בלוג שיווק באינטרנט
    • סקירות והמלצות על תוכנות
    • כלים לקידום אתרים
    • עבודה מהבית
    • מונחים מקצועיים בקידום אתרים
    • רשתות חברתיות
    • השקעות למתחילים
  • קורסים אונליין
    • קורס כתיבה שיווקית מקצועי – בעלי עסקים
    • קורס כתיבה שיווקית מקצועי – כותבי תוכן
    • קורס לכתיבת כותרות שיווקיות מסקרנות ומשכנעות
  • אודותינו
  • צור קשר
  • עמוד הבית
  • שירותי שיווק באינטרנט
    • קידום אתרים אורגני
    • GEO נוכחות העסק במודלי AI
    • פרסום בגוגל Ads
    • שיווק בפייסבוק
    • שיווק סלולרי
    • רימרקטינג
    • ייעוץ שיווקי דיגיטלי
    • ניהול מוניטין
    • לימודי קידום אתרים
    • רכישת כתיבה שיווקית
    • בניית קישורים
    • יחסי ציבור לעסקים קטנים
    • השכרת אתרים – חדש! חדש!
  • בלוג שיווק באינטרנט
    • סקירות והמלצות על תוכנות
    • כלים לקידום אתרים
    • עבודה מהבית
    • מונחים מקצועיים בקידום אתרים
    • רשתות חברתיות
    • השקעות למתחילים
  • קורסים אונליין
    • קורס כתיבה שיווקית מקצועי – בעלי עסקים
    • קורס כתיבה שיווקית מקצועי – כותבי תוכן
    • קורס לכתיבת כותרות שיווקיות מסקרנות ומשכנעות
  • אודותינו
  • צור קשר
שיווק באינטרנט » בלוג שיווק באינטרנט » מאפיינים עיקריים של פרסום בגוגל

מאפיינים עיקריים של פרסום בגוגל

דצמבר 6, 2015 איציק עגם
- האזינו לכתבה הזו
פרסום בגוגל

רוצה לדעת באיזה מילות מפתח האתר שלך מדורג בגוגל בחינם?

מלא פרטים עכשיו או חייג 077-6670167:

אחרי כל כך הרבה מאמרים על גוגל, קבלו עוד אחד. לא צריך להיות מומחה גדול בתחום כדי לדעת ולהבין זאת, Google מנוע הפרסום הפופולרי ביותר בעולם נ-ק-ו-ד-ה!. הרובוטים של המנוע חיפוש הזה סורקים אינספור פעמים את כל האתרים שבכל רשת האינטרנט, בהקשר הזה, אותם בעלי אתרים נלחמים אחד בשני מדי יום ביומו במספר דרכים על המקומות הראשונים במנוע החיפוש, בהתאם למחקר מילות מפתח ספציפיות לתחום שלהם וזאת במטרה אחת, להגדיל את מספר הכניסות האיכותיות לאתר שלהם. אלא שגוגל יכול בהחלט לשמש גם זירה פרסומית אפקטיבית ביותר, שיעילה במגוון לא מבוטל של מצבים. אני אסקור לפניכם מס' מאפיינים עיקריים, כמו גם היתרונות, של פרסום בגוגל.

פרסום ממומן בגוגל Adwords – מאפיינים עיקריים

מודעת הפרסום ב- Adwords היא הצורה העיקרית של פרסום בגוגל כיום. מדובר במודעות ממומנות, אשר מופיעות בראש או בצדי תוצאות החיפוש של מילות מפתח המוגדרות מראש (הצגת המודעות הממומנות היא נפרדת מתוצאות החיפוש ה"אורגניות"). המודעות כוללות בתוכן כותרת, גוף, כתובת של אתר תצוגה וכתובת של עמוד נחיתה, כאשר מנהלי הקמפיינים של פרסום בגוגל יכולים לבחור במספר אופני תשלום: האופציות הרלוונטיות הן תשלום על פי הקלקה או תשלום הנעשה אחת לאלף הופעות של המודעה.

בדרך כלל נהוג להגדיר מראש תקציב למסע הפרסום, אשר גם יקבע את כמות ההופעות של המודעה מדי יום: למשל, להפסיק להציג אותה ביום נתון כאשר מגיעים לרף הלחיצות שנקבע מראש. בגדול, זה הרי ברור שככל שמשקיעים יותר כספים כך גדלות האפשרויות העומדות בתחום, אם כי בכל מקרה חשוב לתכנן אסטרטגיה מראש בעבור כל אחד ממאפייני המודעה.

מתי פרסום בגוגל הופך למומלץ במיוחד?

הנקודה המרכזית שיש לקחת בחשבון, מבחינת פרסום בגוגל, היא שהתשלום נדרש למעשה כל העת: להבדיל מקידום אתרים אורגני (SEO), מרגע שמסיימים את הקמפיין ומפסיקים את התשלום לגוגל, לא יישאר כל זכר למודעה שלכם והיא תעלם כלא הייתה. ועדיין, גם במצב הדברים הנוכחי ניתן לחשוב על שלל תרחישים בהם פרסום בגוגל מהסוג הזה נחשב למומלץ מאוד. זוהי דרך מצוינת לחשוף את העסק או האתר הנתונים בפני מגוון רחב מאוד של גולשים, שעשויים בהחלט להפוך להיות לקוחות שלכם לכל דבר ועניין.

בנוסף לכך, פרסום בגוגל מהווה פתרון אידיאלי ביותר למעוניינים לצאת בקמפיין פרסום נקודתי, למשל כאשר המדובר הוא על עסק חדש שנפתח, או על מבצע אטרקטיבי שעסק קיים יצא בו. יתרון משמעותי נוסף הוא שבניגוד למקרה של קידום אורגני של אתרים, פרסום בגוגל לא מצריך עבודה לאורך זמן ומאפשר לקבל תוצאות מידיות, החל מנקודת הפתיחה ועד ל"דקה ה-90" שלו. זאת ועוד, שיטת התשלום מבטיחה שהמחיר ייגבה רק על פי התוצאות, מה שלא ניתן להבטיח לגבי אופני פרסום ושיווק אתרים.

חשוב לזכור – חשיבות התכנון והמחקר קודמים לכל

פרסום בגוגל AdWords, למרות שזה נראה משימה פשוטה למדי, בפועל היא תראה כמורכבת מאוד. כדי להבטיח יעילות גבוהה והצלחה מרשימה של פרסום בגוגל, נדרש לערוך מחקר מקדים מקיף של העסק והמתחרים. מחקר זה צריך להתייחס לשורה ארוכה של משתנים, החשובים שבהם הן מחקר מילות המפתח. הבחירה צריכה להיות במילים שגולשים מחפשים, באופן יחסי, אך גם כאלה שרלוונטיות לתחומי ולנושאי העיסוק של העסק בצורה המלאה ביותר: ניתן ללמוד על כך באמצעות כלי שיווק באינטרנט שונים הזמינים לכם, דוגמת הכלי לתכנון מילות מפתח של גוגל, אך גם תוך סקירת המתחרים בתחום ספציפי (למשל, בהקלדת מילות מפתח מוגדרות, התחרות שלהם ועוד..).

בהמשך לכך, חשוב להגדיר גם את מאפייני הגולשים אשר בפניהם תיחשף המודעה, למשל על פי מאפיינים דמוגרפיים: גיל, מגדר, מקום מגורים או אפילו תחביבים. כאשר התכנון של כל אלה נעשה ללא דופי, גדלים הסיכויים לכך שהמודעה תיקלע לצרכי ולמאפייני קהל היעד שלכם, מה שמגדיל את הסיכויים לאחוזי המרה גבוהים.

בתנאים האלה, ההמלצה למניעת בזבוז כסף מיותר, היא ביצוע פרסום בגוגל באמצעות מומחה לתחום שילווה וניהל את כל התהליך מתחילתו ועד סופו, כולל בקרה שוטפת ואפשרות לשינויים במידת הצורך.

קידום אתרים לרופאים
איציק עגם

איציק עגם

איציק עגם, עוסק בתחום קידום האתרים האורגני (SEO) מאז שנת 2009. לאורך השנים, צבר ניסיון בקידום עשרות אתרים במגוון תחומים. בשנת 2015 הקים את AGAM שיווק באינטרנט, מתוך רצון לסייע לעסקים להגיע לחשיפה טובה יותר בגוגל ולהשיג תוצאות.
כל הפוסטים

אולי יעניין אותך לקרוא עוד על:

המדריך המלא לכתיבת פוסטים ויראליים בדף העסקי

איציק עגם אפריל 29, 2021 10:37
קרא עוד »
כותרת עמוד יעילה

כותרת עמוד יעילה

איציק עגם ינואר 3, 2016 07:09
קרא עוד »

המדריך המלא לעריכה לשונית שיווקית

איציק עגם יוני 16, 2021 15:47
קרא עוד »
קידום אתרים אורגני עם מאמרים לא איכותיים

מה קורה שמקדמים אתר עם מאמרי ספאם?

איציק עגם אוגוסט 20, 2018 09:47
קרא עוד »

התראות גוגל – Google Alerts

איציק עגם יולי 28, 2022 10:27
קרא עוד »
מדריך למתחילים מחקר מילות מפתח

מדריך למתחילים – מחקר מילות מפתח

איציק עגם ספטמבר 30, 2015 12:29
קרא עוד »
ניהול קמפיינים בגוגל פרסום בגוגל קידום ממומן ppc שיווק ופרסום
השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חיפוש בבלוג

ניווט מהיר

רוצה להתייעץ איתי?
24 מאגרי תמונות מומלצים
כיצד לעשות מחקר מילות מפתח 2023
12 אפליקציות גיבוי בענן בחינם / תשלום הנחשבות למובילות בעולם
14 דרכים איך לעשות כסף מהבית
לחיצה קטנה על הלייק :)
‏Agam שיווק באינטרנט‏
פוסטים אחרונים
כיצד לשפר את Core Web Vitals במהירות

כיצד לשפר את Core Web Vitals במהירות

איציק עגם קרא עוד ←
אופטימיזציה למנועי חיפוש AI המפתח להצלחה בעולם התוכן

אופטימיזציה למנועי חיפוש AI המפתח להצלחה בעולם התוכן

איציק עגם קרא עוד ←
איך קידום אתרים אורגני יכול לשפר את העסק שלך?

איך קידום אתרים אורגני יכול לשפר את העסק שלך?

איציק עגם קרא עוד ←
10 אסטרטגיות מתקדמות לשיפור דירוג האתר שלך בגוגל ב-2025

10 אסטרטגיות מתקדמות לשיפור דירוג האתר שלך בגוגל ב-2025

איציק עגם קרא עוד ←
קיצורי דרך
email marketing Google Mobile First Index pCloud SEOM URL אתר ידידותי למובייל בורסת מטבעות דיגיטליים בניית קישורים בניית קישורים חיצוניים גוגל מפות השימוש בתוכן שיווקי​ חיפוש מקומי חיפוש קולי טאבולה יוטיוב כלי מנהל האתרים כלי קידום אתרים כתיבת התוכן כתיבת תוכן שיווקי מאמרי קידום לא איכותיים מנוע החיפוש במובייל מסחר בשוק ההון מפת אתר מרכיבי SEO מרכיבי קידום אתרים ניהול רשתות חברתיות סרטוני וידיאו ביוטיוב עדכון Google עדכוני Google עדכונים של גוגל עונש מקישורים יוצאים עריכת תוכן פייסבוק פינגווין פינגווין 4.0 פינגווין בזמן אמת פרסום ממומן צפיפות מילות מפתח קישורים קישורים לאתרי מוסיקה קישורים מאתרים ממשלתיים קישורים מבלוגים רשימות תפוצה שיווק אוטומטי תוכן שיווקי לאתר
השירותים שלנו
  • שיווק באינטרנט
  • קידום אתרים אורגני
  • Smart – GEO
  • ניהול מוניטין
  • פרסום בגוגל Ads
  • רימרקטינג בגוגל
  • פרסום עסקים באינטרנט
  • פרסום באינטרנט
  • מדיניות הפרטיות
  • כלים לקידום אתרים
  • לימודי קידום אתרים
  • קורס כתיבה שיווקית
  • הצהרת נגישות
  • צור קשר
  • מהרשת
כתבות אחרונות

כיצד לשפר את Core Web Vitals במהירות

אופטימיזציה למנועי חיפוש AI המפתח להצלחה בעולם התוכן

איך קידום אתרים אורגני יכול לשפר את העסק שלך?

10 אסטרטגיות מתקדמות לשיפור דירוג האתר שלך בגוגל ב-2025

מהם ההבדלים בין קידום אתרים (SEO) ל-PPC?

12 אפליקציות גיבוי בענן בחינם / תשלום הנחשבות למובילות בעולם

הבנת קידום אתרים: מהו קידום אורגני במנועי חיפוש?

מדריכים והמלצות

כיצד לשפר את Core Web Vitals במהירות

8 דרכים פשוטות לגרום ליותר אנשים לקרוא את התוכן שלך

מה זה לידים?

מדריך לכתיבת כותרות מושלמות!

Google My Business (גוגל מיי ביזנס)

24 מאגרי תמונות מומלצים בחינם/ בתשלום לשימוש 2025

איך עושים צילום מסך במחשב

© כל הזכויות שמורות ל-Agam שיווק באינטרנט - באופן כללי אתם יודעים שלא לוקחים ללא רשות :) תוכן האתר נכתב בלשון זכר מפאת הנוחות בלבד, אך פונה לשני המינים - Agam שיווק באינטרנט
מפת אתר
גלילה לראש העמוד
להתייעצות והצעת מחיר לחצו כאן
להצעת קידום לחצו כאן