מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן

מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן

כאשר אתה פותח עסק, אחד הדברים הראשונים שעליך לעשות הוא לברר מה ההבדל בין שיווק אורגני לפרסומות ממומנות. יש הרבה יתרונות וחסרונות לשניהם. עליך להבין את היתרונות והחסרונות הללו על מנת שתוכל לקבל החלטה מושכלת. מאמר זה יספק מידע שימושי שיעזור לך להחליט אם אתה רוצה ללכת עם שיווק אורגני או פרסומות ממומנות. אז, בואו נתחיל.

מה ההבדל בין קידום אורגני בגוגל למודעות ממומנות?

לפני שנמשיך הלאה, חשוב מאוד שתדע שיש גם יתרונות וגם חסרונות של מודעות שיווקיות מוגזמות מדי בשיווק אורגני.
אתה יכול לחוות את זה רק אם אתה מבין את ההבדלים. אחד היתרונות של שיווק אורגני שממומנים יתר על המידה הוא שהקהל שאליו תגיע יהיה מאוד ממוקד. סביר מאוד שתקבלו רק קוראים מתעניינים שיהיו מעוניינים במוצר שלכם. שלא כמו במקרים אחרים בהם קהל היעד שלך עשוי לכלול אנשים שלא ממש מעוניינים במה שאתה מוכר, הקוראים שלך בהחלט מתעניינים במוצרים שאתה מציע.

יתרונות חסרונות של קידום אורגני

יתרון נוסף של מודעות שיווקיות מוגזמות בשיווק אורגני הוא שהמוצרים שלכם ייחשפו לצופים נוספים. הסיכוי שתגיע לקורא המתעניין בפועל גבוה יותר בעת השימוש בפורמט האורגני. בגלל זה, תוכל לקבל יותר קליקים על המוצר שלך. למעשה, מחקרים מראים שאפשר להשיג שיעור המרות גבוה כאשר מספר הקליקים שנעשו על מודעה מושווים למספר המכירות שבוצעו על מוצר. כאשר תוכל להגדיל את מספר המבקרים באתר שלך, תוכל גם להגדיל את האפשרות שתוכל להפוך אותם לקונים.

החיסרון של רישומים אורגניים ורישומים ממומנים הוא שהם לא מביאים לך את הכסף באופן מיידי.
זה קורה מכיוון שכאשר מבקר ברישום אורגני לוחץ על המודעה, המפרסם משלם את מנוע החיפוש.
אם יש לך אתר בעל תנועה רבה, סכום הכסף שתשלם לך עשוי להיות גדול מהסכום שתשלם לו אם השתמשת בפורמט הממומן.
לכן, חשוב לציין שכאשר אתה משתמש בשני הפורמטים הללו, לא תרוויח כסף באופן מיידי. זה יקרה רק לאחר שתמשוך הרבה תנועה ממוקדת לאתר שלך.

רוצים לקבל עוד טיפים בקידום אורגני לפי מקצוע איך לקדם לבד את האתר שלכם תוכלו לקרוא עוד באתר בנושא על למה כדי לבחור מומחה לקידום אתרים לאתר שלכם או לעסק שאתם רוצים לקדם אותו במנוע החיפוש גוגל.

קידום אורגני בגוגל דרך להביא לקוחות בחינם

היתרון השלישי הוא שהתוצאות שתוצג במנועי החיפוש האורגניים לא יתאימו לתוצאות המוצגות על ידי מנועי החיפוש.
לדוגמה, כאשר אדם מחפש שוקולד, סביר להניח שלא יראה לו אתר אינטרנט על שוקולד.
במקום זאת, סביר להניח שיציגו לו אתרים על האוכל שהוא אוהב.

מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן

מה ההבדל בניהם?

מצד שני, החיסרון של רישומים אורגניים הוא שזה לא נותן לך את החשיפה המיידית של מודעות ממומנות.
אם מישהו יחפש את מילת המפתח "שוקולד" בגוגל, סביר להניח שיוצג לו פרסומת ממומנת במקום זאת.
כך, עוד לפני שהוא לוחץ עליו, המוציא לאור יצליח להרוויח קצת כסף מהתנועה האורגנית שלו.
אבל אם הוא היה ממשיך ולחץ על הקישור הממומן, הוא היה צריך לשלם על כך על גוגל.

יש יתרון נוסף ברישומים אורגניים

מכיוון שאין בהם פרסומות בתשלום, הן נוטות להיות הרבה יותר רלוונטיות.
מנועי החיפוש מתוכנתים לספק תוצאות רלוונטיות למילות המפתח המשמשות בהן.
לכן, ככל שהרישום האורגני יהיה רלוונטי יותר, כך הוא יהיה טוב יותר לאתר.
הסיבה לכך היא שאנשים נוטים להשקיע פחות זמן באתרים שאינם רלוונטיים למה שהם מחפשים.

אז מה ההבדל  באמת בין שיווק אורגני למודעות ממומנות? שניהם יכולים לגרום לתנועה רבה לאתר שלך.
אבל הם עושים זאת בדרכים שונות. שיווק אורגני משתמש במילות מפתח טבעיות ורלוונטיות,
כך שהאתר נוטה לעלות גבוה יותר בדירוג של אותן מילות מפתח.
מודעות ממומנות נועדו להיות ממוקדות מאוד ולהציג מודעות רק באתרים מסוימים או בחלקים מסוימים של דף.
לכן, הם נוטים לגרום לנפח תעבורה נמוך יותר ולהכנסות נמוכות יותר.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
צוות מורשת

צוות מורשת