Insart.co.il - חם ברשת - כל מה ש'אין' ברשת - חברות קידום אורגני http://www.insart.co.il/story.php?id=32720 מצב ברירת המחדל של ה- Keyword Tool הינו "התאמה רחבה", אשר מניב נתונים חסרי תועלת מנקודת מבט של קידום אתרים – חסרי תועלת בכך שהמספרים מנופחים בצורה דרסטית וכוללים אינספור ביטויים שמאגדים את ביטוי החיפוש המוגדר. למשל, ה- Keyword Tool מדווח על 30.4 מיליון חיפושים עבור הביטוי "נעליים", אבל זה כולל גם ביטויים המורכבים ממילים רבות, כגון: "נעלי ערב", "נעלי עור", "נעלי עקב גבוהות" ואפילו "נעלי שלג" ו-"נעל קראו עודי בלמים". Mon, 15 Apr 2013 07:46:59 UTC en