רובריק

קניית רכב וולוו חדש זו חוויה מיוחדת. רכב פאר, גדול ומיוחד שמתאים לאנשים מיוחדים. שנים שרכבים אלו משמשים, מגוון רחב של אנשים שמבינים דבר או שניים על מכוניות ונשארים נאמנים למותג שנים ארוכות
עם נתוני פתיחה כאלו לכל רכב תחת חסותה של חברה שתורתה היא הגעה לקהלים גדולים ככל הניתן תוך התאמת הדגמים לצרכים, ישנם לקוחות רבים שלא מחליפים רכב, אלא אם הוא הונדה. מצד שני, ישנם דגמים רבים – מנהלים וגם משפחתיים, שמחירם גבוה למדי. איך אפשר להרוויח מכל הכיוונים?

כיום קניית רכב חדש של פורד יכולה להעשות במספר דרכים. יש חברות ליסינג מימוני רבות המאפשרות לחכור רכב מסוג פורד בעבור תשלום קבוע. כמו כן קניית רכב בתשלומים מהיבואן גם היא אופציה. הדרך האחרונה היא לקנות רכב יד שניה מדגם פורד, חשוב לקחת את הרכב לבדיקה לפני הרכישה שלו.

כבר בשלהי המילניום הקודם, סיאט החלה להציע ללקוחותיה רכבים בעיצוב ספורטיבי למדי, שפונה לקהל הצעיר שאוהב רעננות וחידושים. המעצב האיטלקי וולטר דה סילבה אשר עיצב לא מעט מהמכוניות המיוצרות ברחבי אירופה (בין השאר מעצב האלפא רומיאו) עיצב את הדגמים איביזה, טולדו ואלתיאה החדישים. אשר כיום נקנים לא רק בחנויות היבואן אלא גם באמצעות חברות ליסינג שונות כמקורות מימון לרכב.



בשנת 2010 מיצובישי הגיעה לישראל עם לנסר חדשה אשר הוצעה למכירה במחיר סביר. מדובר ברכב בעל מנוע 1.5 ליטר, והוא יכול להתאים גם כליסינג תפעולי לעסקים ובחברות. מדובר על גרסה ממוצעת שיכולה להתאים לכיס וגם לצרכי הנהיגה בעיר. הגה הכוח חד ומדייק. מבחינות רבות, מדובר ברכב שהוא הפתרון למי שמתלבט בין דגם ישן יותר באותו המחיר ומיד שניה, ובין דגם זה מליסינג.

בעיצוב המאתגר שרכב הג'וק תפס לעצמו, לרכב הזה יש בהחלט נוכחות על הכביש, והוא יכול לשמש כתחליף לרכב המשפחתי הממוצע, בעיקר לנסיעות עירוניות, או לפחות על פני הכבישים. המראה הגבוה שלו עלול להטעות – לא מדובר פה ברכב שטח, אלא ברכב 1,600 סמ"ק ללא מערכת היגוי 4X4. בכל זאת, גם את הג'וק של שנת 2012 ניתן למצוא במגרשי הליסינג, אחרי שכבר עשו קילומטראז' מסוים
מי שמעוניין בליסינג לרכב סקודה עושה השוואת מחירים בין חברות הליסינג השונות, אשר מציעות את שלל הדגמים בעסקאות ליסינג מימוני או תפעולי. היות ומדובר ברכב בעל עיצוב צעיר יחסית, יש לו ביקוש גם בציי רכבים בעסקים.

המנכ"ל המשותף של אופל בישראל מייחס את החיבור בין המוצא הקפדני ובין המחירים שהולכים ונהיים זולים כמוצר מנצח אשר מסוגל לתת את התשובה למוצרים הקודמים ולמנף את חברת אופל קדימה. למי שיסתייע בשיטות מימון שונות, ימצא שעם מימון רכב קל ופשוט לקנות רכב חדש – גם כשמדובר בדגם חדש.

היות ומדובר במכוניות איכות שגם צברו קהל לא מבוטל במשך השנים, ישנם דגמים ישנים שאפילו לא מיוצרים כיום שמועדפים על ידי ציבור לקוחות, לצד המכוניות החדשות שנכנסות בכל שנה לשוק. מותג היוקרה נמכר כיום גם כמוצר יד שניה וגם באמצעות סיוע מימון רכב בליסינג. הרעיון הוא להקל על הלקוח את ההוצאה על ידי פריסת תשלומים או הסכם ליסינג תפעולי או מימוני להשכרת רכב.

חלק מדגמי אינפיניטי לא יגיעו מיפן, לפחות לא ביבוא מסחרי. הסיבה היא ייצור של חלק גבוה ממכוניות אלו מחוץ ליפן. הסיבה: התחזקות הין היפני - היא אשר מקשה להתחרות במותגי היוקרה האירופיים והאמריקניים, ומכך נפגעות יצרניות נוספות לרכבים ביפן – טויוטה והונדה. מכונית הדגל של אינפיניטי היא אינפיניטי FX, בעלת הנוכחות על הכביש והאבזור המפנק.

רכבי קיה עברו לאחרונה מתיחת פנים קלה, ונמכרים בהצלחה בישראל – ונמצאת בראש טבלת המותגים הפופולאריים בישראל, נכון לחודש ינואר 2012. בין הדגמים המחודשים נמצא הדגם "קיה סול" - המשפחתית המעוצבת קיה ריו – המוצעת גם בגרסה הידנית במחירים זולים יחסית וגם בגרסת הדיזל, קיה ספורטאז' SX, הואריאציה המבוססת והחזקה יותר של רכבי השטח והפנאי, קיה סיד המשפחתית בעלת 5 הדלתות, קיה אופטימה שמחליפה את המג'נטיס ונחשבת
חברת UMI (יוניברסל מוטורס ישראל בע"מ) היא היבואנית של חברת איסוזו לארץ, והיא הוקמה על ידי שתי היבואניות ליאו גולדברג וגם חברת המזרח הרחוק לשיווק המכוניות. אלו ביחד עם חברת GM (ג'נרל מוטורס) האמריקאית החלו את הייבוא של מכוניות איסוזו בשנת 1993 כאשר איסוזו יוצר ויובא מיפן. גם בישראל השוק של רכבי האיסוזו מציע רכבים בליסינג פרטי, תוך אפשרות למימון הרכב.