הגופים האחראים לקביעת מדיניותו של המכון נושאים אופי ציבורי, במועצה הכללית מיוצגים כלל מגזרי המשק והחברה: המגזר העסקי, התעשייה והמסחר, המגזר הצרכני, רשויות המדינה, גופי מדע, מחקר ועוד
לשם ביצוע המשימות המוטלות עליו, פועל מכון התקנים בשלושה תחומים עיקריים: תקינה, בדיקות מעבדה והתעדה של מוצרים ושירותים.
מטרת פעילותו של המכון בתחום התקינה והכנת התקנים היא: הגנה על הצרכן מפני מוצרים פגומים, הבטחת בטיחותו ובריאותו, הקלה על הסחר הבינלאומי, שמירה על איכות הסביבה ופישוט תהליכים לשיפור התקשורת בין הספק ללקוח.
התקן הישראלי הוא מסמך המפרט דרישות טכניות החלות על מוצר, או על שירות, או על תהליך, כדי שיתאימו לייעודם. כן דן התקן בתכונות המוצר, השירות או התהליך. את הכנת התקנים מרכז אגף התקינה, המפעיל לשם כך, מאות וועדות טכניות, שבהן חברים אלפי נציגים מכל מגזרי המשק והחברה.
מכון התקנים הישראלי מייצג את ישראל בארגוני התקינה בעולם כגון: ארגון התקינה הבינלאומי (ISO) והנציבות הבינלאומית לאלקטרוטכניקה (IEC). וחובר במוסדות המנהלים ארגונים אלו.

נשמח לסייע לכם בניהול אישור תקן /אישורי יבוא/רשיון יבוא
מה זה חם ברשת...?
insart.co.il - חם ברשת - אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי... מי קובע מה הכי חם ברשת? אתם הגולשים!!! אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת.