מה באמת קורה בבית החולים?
רופא בכיר ונשוי בעל התמחות מבוקשת , בתחילת שנות ה 50 לחייו מבית חולים בירושלים ניהל תקופה ארוכה מערכת יחסים רומנטית עם רופאה עמיתה למקצוע, בשנות הארבעים לחייה נשואה גם היא .
מערכת היחסים הרומנטית ו"הסוערת" התנהלה הן בתוך בית החולים ומחוצה לו ,עד שלאחר תקופה הודיעה הרופאה לרופא כי היא הרופאה מאסה בקשר ומעוניינת לחזור אל חיקו החם של בעלה החוקי.
הרופא שלא אהב את ההחלטה נפגע כעס ותהה מה הסיבה האמתית שעומדת מאחורי העזיבה הפתאומית.
הרופא הזמין מעקב אחר הרופאה , ומה רבה הייתה הפתעתו לחשוף את האמת המרה. בטרם חלפו מספר ימים מניתוק הקשר,הרופאה החלה לנהל מערכת יחסים עם רופא צעיר ונשוי גם הוא שהתקבל לעבודה לא מזמן באותה מחלקה עם הרופא "המקורנן".
עם קבלת המידע ממשרד החקירות חמתו של הרופא בערה בו להשחית , הוא לא שלט בעצמו , צלצל לאשתו של הרופא הצעיר וסיפר לה על מעללי בעלה אשר מבלה עם אישה בבית מלון יוקרתי, האישה הנבגדת שנרעשה מן הסיפור הגיעה למקום מיד ותפסה את בעלה ובת זוגו כשהם שוהים יחדיו בחדר רומנטי הצופה לעבר הים

תגובות

מי הצביע לכתבה זו

מה זה חם ברשת...?
insart.co.il - חם ברשת - אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי... מי קובע מה הכי חם ברשת? אתם הגולשים!!! אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת.