מרכז השייט היינו האתר הגדול בישראל של השכרת יאכטות ולמציאת מגוון רעיונות לשייט וחוויות ים מיוחדות כגון, שייט רומנטי, שייט לאירועים ומסיבות,שייט ליום הולדת, הצעת נישואין ביאכטה, קורס אופנוע ים/סירה מהירה , יאכטות להשכרה להפלגות בחו"ל ועוד...

הרעיון של מרכז השייט לרכז את כל אטרקציות השייט בישראל, לרשותנו מבחר יאכטות חדישות בגדלים שונים, המתאימים לאירועים רומנטיים ומסיבות פרטיות כמו מסיבת רווקות, השכרת יאכטה ליום הולדת, הצעות נישואין ביאכטה ועוד הפתעות שלא תישכחו הרבה זמן.

צוות מרכז השייט דאגו להכין מגוון רחב של חבילות המותאמות אישית לפי האירוע המתאים, יש חבילות המותאמות לזוג, כגון שייט זוגי רומנטי עם שילוב של רכיבה על סוסים ,ספא ,צימר ועוד.., מוסיקת רקע מותאמת אישית לפי העדפת הלקוח, מגוון ארוחות וכיבוד (לפי בחירת החבילה) ברמה הגבוהה ביותר.

מרכז השייט יוכל לסייע לכם להרכיב חבילה המתאימה במיוחד לאירוע הספציפי הנחגג, כמו כן, תוכלו להעלות רעיונות אישיים שלכם ומרכז השייט ידאג לעזור בהגשמת הרעיון
מה זה חם ברשת...?
insart.co.il - חם ברשת - אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי... מי קובע מה הכי חם ברשת? אתם הגולשים!!! אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת.