בוטיק אדמס, בוטיק ייחודי בבעלות האופנאית הוותיקה, שבהחלט מבינה בנשים, אורלי רובינשטיין טל. אורלי בחרה בקפידה מבחר מותגים ודגמים שמאימים לטעמן האישי המגוון של נשות קסטרא. נשים שאוהבות לשלב קניות בסטייל ללא דוחק והמוניות הקיימת בשאר קניוני העיר.
בין מבחר מותגי החנות ניתן למצוא את מכנסי ביאנקו המבוקשים במבחר גדול ובכל המידות. את הפריטים המעוצבים של אנג'לה. את הדגמים המיובאים של טרקטור מאיטליה ויון. את המותג האיטלקי IMPERIAL. את נעלי GOYA הידועות במגוון מובחר של עיצובים ייחודים הישר ממוקדי האופנה של איטליה, ספרד וברזיל. את הגרביונים המעוצבים של Zohara, גרביונים מודפסים, מחמיאים ומחטבים, עשויים 120 דניר, רכים ונעימים לגוף. את המותג האיטלקי Emilio Cavallini, המתמחה בהלבשת הרגליים. את תיקי הארנק הקטנים והמעוצבים של croco ועוד.
בחנות הווירטואלית של בוטיק אדמס ניתן להתרשם ממבחר דגמים נבחרים.
לאחר שהתרשמתן והבנתן שבבוטיק אדמס כל אחת תמצא את המתאים לה, מומלץ מאוד לתת קפיצה קטנה לחו"ל, אל קניון קסטרא הייחודי בכלל ולבוטיק אדמס בפרט, מובטחת לכן חווית שופינג ברמה אחת מעל כולם.
מה זה חם ברשת...?
insart.co.il - חם ברשת - אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי... מי קובע מה הכי חם ברשת? אתם הגולשים!!! אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת.