כידוע, תכשיטי כסף עלולים להשחיר ולאבד מן הברק שלהם כתוצאה ממגע עם בשמים, לחות, זיעה ומגע עם מקומות עם אחוזי גופרית גבוהים כגון; בריכות, ים ומעיינות חמים. הסיבות להשחרת הכסף רבות, החל מאקלים ועד אחסון לא תקין. תכשיט שהשחיר אינו פגום, זהו תהליך טבעי לחלוטין המתרחש עם הזמן ומצריך הקדשת זמן לניקוי יסודי של התכשיט לשם החזרת הברק הטבעי שלו.
להלן שיטה טבעית להחזרת הברק של תכשיטייך:
על מנת לשחזר את ברק התכשיטים ניתן להשתמש במים וסבון ידיים (לא סבון לשטיפת כלים אשר עלול לפגוע בתכשיט בשל חומרים כימיים).
כל שעליך לעשות הוא פשוט לשפוך כמות קטנה של סבון עדין למים פושרים ולטבול את התכשיטים פנימה, להשרות במשך 5 – 10 דק', לשטוף במים נקיים ולייבש במטלית רכה. לא מומלץ להשתמש בסבונים אנטי-בקריאליים העלולים לפגוע בברק תכשיטייך ואף לשרוט אותם.
קיימות שיטות נוספות להחזרת הברק וליטוש כגון; מכשירי אולטרסוניק ומטליות הברקה מקצועיות. שימו לב: בכל הקשור לתכשיטים דקורטיביים הכוללים אלמנטים של עץ, בד, עור/דמוי עור, נחושת ופליז - אין להרטיבם ויש לשמור הרחק מלחות ומים.
מה זה חם ברשת...?
insart.co.il - חם ברשת - אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי... מי קובע מה הכי חם ברשת? אתם הגולשים!!! אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת.