חברת מיקרופיי מספקת מגוון פתרונות תקשורת מתקדמים לאתרים ובתי עסק הכוללים: שליחת SMS, מערכות IVR, שליחת הודעות קוליות ועוד. למידע נוסף היכנסו לאתר www.micropay.co.il או צרו קשר.

כל גוף, פרטי או ציבורי, פועל עם ומול אנשים מסוגים שונים: לקוחות, תלמידים, תורמים, עובדים או מנויים. פעילות זו מחייבת קשר מתמיד של עדכוני מידע שיווקי, מכירתי או מידע שוטף. גופים רבים מוותרים על הקשר הנדרש מסיבות שונות ופוגעים בפעילותם וביכולתם לצמוח ולגדול במלוא יכולתם.

MicroPay פועלת בשוק התקשורת המתקדם ומציעה אמצעי תקשורת מגוונים לקשר מהיר, יעיל ואפקטיבי ולמסירת מידע ותוכן. MicroPay מספקת כלים שונים המאפשרים קבלת משוב ותגובות באופן אוטומטי ויעיל והפעלת תהליכים שונים בהתאם כגון סקרים, תשלומים, תרומות, הרשמות, השארת הודעות, ועוד.

הפתרונות החדשניים והמתקדמים כוללים הפצת הודעות קוליות (VMS) והפצת הודעות SMS שמאפשרים ליצור קשר בפשטות ובנוחות ועם מסר אישי וממוקד. בכל הפתרונות ניתן לשלב שירות משלים על מנת לקבל מידע חוזר מהנמענים, ביצוע סקרים והמשך פעילות מול נציג שירות או מוקד שירות.
מה זה חם ברשת...?
insart.co.il - חם ברשת - אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי... מי קובע מה הכי חם ברשת? אתם הגולשים!!! אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת.