שמעון אייזנברג מנכ"ל חברת רילטי אקזקיוטיב, יזם ומשווק פרויקטים של נדל"ן כבר למעלה מעשרים שנה. מעבר לפעילות השוטפת של החברה בארץ, החברה פועלת גם בחול במדינות כגון ארצות הברית וגרמניה. מאחורי החברה ושמעון איזנברג בפרט עומדות להן שנים רבות של ניסיון בתחום של שיווק קרעקעות במיקומי פריים כמו חוף התכלת, שדה דוב ועוד מגוון ערים ברחבי הארץ.
מאחורי החברה ושמעון איזנברג בפרט עומדות להן שנים רבות של ניסיון בתחום של שיווק קרעקעות במיקומי פריים כמו חוף התכלת, שדה דוב ועוד מגוון ערים ברחבי הארץ. כמו כן, שמעון אייזנברג מנוסה בהוצאה לפועל של פרויקטים בתחום אחרים כגון קבוצות רכישה, הוא רואה את ישראל בתור המגרש הטבעי של השקעה בהקמת פרויקטים ומפה מגיעה הפעילות הענפה של חברת רילטי אקזיוטיב בתחום הנדל"ן בארץ.
ומעבר לתחומי ישראל, חברת רילטי אקזקיוטיב של שמעון איזנברבג מחזיקה בהמון פרויקטים של נדל"ן מניב בשוק האירופי וגם בשוק האמריקאי. באזורים אלה היא מחזיקה גם מספר משרדים בינלאומיים בהם מועסקים אלפי עובדים מקומיים ורבים מהם מומחים בכל תחומי הנדל"ן השונים.

תגובות

מי הצביע לכתבה זו

מה זה חם ברשת...?
insart.co.il - חם ברשת - אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי... מי קובע מה הכי חם ברשת? אתם הגולשים!!! אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת.