ברזיל היא ארץ עם ניחוח אירופי- קולוניאלי ותבלין אפריקאי לוהט, כור היתוך גועש של גזעי האדם ביבשת- אדום, שחור ולבן היוצרים תרכובת אנושית מדהימה, מרתקת ונדירה. זהו עולם חושני וסוער, הפועם בעוצמה- ברחבות הריקודים השבטיות, בטקסי המאגיה ובמחולות המסחררים של הקרנבל מתאפיינת בעושר ורב גוניות עצומה, הבאים לידי ביטוי בכל תחומי החיים.

הטופוגרפיה מגוונת, הנוף פראי, תנאי האקלים משתנים, כמו גם עושר תרבותי וחברתי. ארגנטינה- המדינה השמינית בשטחה בעולם ושנייה בדרום אמריקה. בארגנטינה ניתן למצוא את אורח החיים הלטיני, משולב עם הווי אירופאי. ההשפעה האירופאית ניכרת בכל תחומי החיים, החל מהאומנות והארכיטקטורה, וכלה בספרות ובסגנון החיים.

פטגוניה, חבל ארץ בקצה אמריקה הדרומית, ארץ מישורי הרוחות המדהימה בנופיה, ארץ בראשית, נופים פראיים ומבודדים. קרחונים הגולשים בעמקיהם ויוצרים לגונות תכולות, צוקים מכוסי צומח, זקיפי גרניט נישאים אל על, נהרות שוצפים ואגמים בשלל צבעים, יערות ירוקי עד ופיורדים המתחתרים פנימה, אל לב היבשה.

בטיול כללנו- שני לילות בסלבדור, שייט לשמורת הפיינה, שלשה לילות בריו דה ז'נירו.

תגובות

מי הצביע לכתבה זו

מה זה חם ברשת...?
insart.co.il - חם ברשת - אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי... מי קובע מה הכי חם ברשת? אתם הגולשים!!! אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת.