צוות עובדיה של תדיראן המונה כ-200 מהנדסים, טכנאים, מומחי תקשורת ומחשבים בעלי הכשרה גבוהה, בולט לא רק בידע טכנולוגי כי אם גם ברמת שירות הלקוחות הגבוהה אותה הוא מספק. על בסיס ההבנה כי רשתות תקשורת הן מרכיב קריטי בתפקודו של כל עסק, החברה פותרת את בעיות הלקוחות מיד עם התרחשותן, ובנוסף גם מנטרת ומונעת בעיות בהתהוות. עובדי תדיראן טלקום מתמחים ברמה הגבוהה ביותר במוצרים ובפתרונות שהחברה מיישמת. התמיכה בלקוחות מתבצעת בכל שעות היממה 24/7)). תדיראן עומדת בדרישות תקני ISO 9000 ו-ISO 27001:2002.

תגובות

מי הצביע לכתבה זו

מה זה חם ברשת...?
insart.co.il - חם ברשת - אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי... מי קובע מה הכי חם ברשת? אתם הגולשים!!! אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת.