הדרמה הקומית עטורת השבחים שכתב סייד קשוע חוזרת לעונה חדשה, כשהפעם, אמג'ד (נורמן עיסא) מגשים חלום ועובר עם משפחתו לבית חדש בלב שכונה יהודית אמידה בירושלים. הסדרה עבודה ערבית מספרת על אמג'ד (נורמן עיסא) שהוא ומשפחתו עברו מהכפר הערבי לשכונה יהודית. הסדרה עוקבת אחר הקשיים של המשפחה בשכונה היהודית וההבדלים בין 2 הדתות. אמג'ד מנסה לעשות הכול כדי להשתלב בחברה הישראלית אבל ללא הצלחה….

בואו לצפות בקומדיה שמצחיקה את כולם כל יום ראשון.

עבודה ערבית היא סדרה מצויינת ומאוד מצליחה בערוץ 22 בה היא משודרת, הסדרה המאוד מגוונת הזאת משלבת בין העולם הערבי לעולם ישראלי בצורה מאוד קומית והומורוסטית מה שהופך את הסדרה לאחד הנצפות ביותר. שילוב של השחקנים המצויינים שמשחקים בסדרה (חלקם לפחות) כבר מהעונה הראשונה ועוד השחקנים הנוספים שהצטרפו בעונות החדשות ממש יוצרת הפקה איכותית. הכתיבה של הסדרה באה לאחר מחקר שההפקה עשתה אודות העולם הערבי, המנהגים שיש בו, והמצב הלאומי בישראל. הסדרה לא באה להוכיח משהו פוליטי או בכלל להתערב בפוליטיקה אלא רק להביא לנו הצופים חיוך.

תגובות

מי הצביע לכתבה זו

מה זה חם ברשת...?
insart.co.il - חם ברשת - אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי... מי קובע מה הכי חם ברשת? אתם הגולשים!!! אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת.