אל תתייחס לכל הלקוחות ברשימת הדיוור האלקטרוני שלך כאל קבוצה הומוגנית. פלח את רשימת הדיוור

לפי קריטריונים שונים הנוגעים למאפיינים דמוגרפיים, תחומי עניין, מידת מעורבות והיענות. קהלים שונים מתעניינים בתכנים שונים, ותוכן רלוונטי הוא מילת המפתח לכתיבת ניוזלטר מנצח.

מה זה חם ברשת...?
insart.co.il - חם ברשת - אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי... מי קובע מה הכי חם ברשת? אתם הגולשים!!! אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת.