מכבי תל אביב יכולה לפחות לסמוך על עצמה, פריצה חלוצה החד והמגוון שהראה לנו בעונה שעברה מאיזה חומר הוא עשוי וכמה כדורגל וניסיון יש לו , חוזר היום כנראה להרכב מכבי לאחר שהוא החלים מפציעה. במדיה וברק יצחקי יהיה במיטבו ויעשה בלאגן להגנה של באזל, ואלברמן וראדי יעזרו לו באגפים, מכבי תוכל לסכן ואפילו לגנוב נקודות. פשוט זה לא יהיה - אפשרי זה כן .

אז תחזיקו אצבעות לחברים שלנו בצהוב, מכבי תל אביב חייבת להילחם ולצאת עם תוצאה טובה כדי שיהיה לה יתרון בבית בשבוע הבא. על מנת לצפות במשחק לחצו על אחד הקישורים הבאים:

תפתחו שעונים, הלילה בשעה 20:00 יתקיים משחקה של קבוצת מכבי תל אביב נגד פ.צ באזל השוויצרית. המשחק ממשיך לתפוס כותרות בגלל אוהדי באזל שרואים במשחק כ"הזדמנות" - יום בבשנה בו ניתן לנצח את היהודים. שחקניה המצרים של באזל לנני וסאלח אמנם לא מתכוונים להגיע לישראל, לפיכך הם רוצים לסיים את ה90 דקות עם רגל וחצי בשלב הבא.



תגובות

מה זה חם ברשת...?
insart.co.il - חם ברשת - אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי... מי קובע מה הכי חם ברשת? אתם הגולשים!!! אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת.