תקשורת אפקטיבית היא לדעת מי קהל היעד שלכם, בבניית פוסטרים יש התחשבות גדולה במי קהל היעד שלכם, ב 3 שניות הראשונות קהל היעד יחליט אם הוא קורא את הפוסטר שלכם או לא, אם הם נשארים יקח להם כ 30 שניות להחליט אם הם יקראו את כל הפוסטר או שנושא הפוסטר לא מעניין אותם.
מה זה חם ברשת...?
insart.co.il - חם ברשת - אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי... מי קובע מה הכי חם ברשת? אתם הגולשים!!! אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת.