שירות.נט
יחד נקבל שירות טוב יותר
צרכנים מרגישים לעיתים קרובות חסרי אונים,
צרכנים רוצים וצריכים יותר כוח.
ולכן.. אנחנו פה favorite
כדי לספק ידע, מידע וכלים שיעזרו לצרכנים לקבל שירות טוב יותר. ביחד.
כדי להתחיל, פשוט בוחרים את שם החברה או הקטגוריה
משם אנחנו כבר נעזור לך לקבל שירות לקוחות טוב יותר
קטגוריות
תקשורת
טלוויזיה
אינטרנט
בנקים
אשראי
בריאות
חשמל ביתי
מים וקפה
מוצרי חשמל
ביטוח
תחבורה
תעופה
השכרת רכב
בתי השקעות
ממשלה ומוסדות
עיריות
אוניברסיטאות
אינטרנט ומחשבים
רשתות שיווק
גז
עיתונים
שילוח
אופנה
מזון
מפלגות
ספקיות שירות מובילות
מכבי שירותי בריאות
בריאות
שירותי בריאות כללית
בריאות
בנק לאומי
בנקים
בזק בינלאומי
אינטרנט
בנק דיסקונט
בנקים
אגד
תחבורה
בזק
תקשורת
יס (yes)
טלוויזיה
בנק הפועלים
בנקים
רכבת ישראל
תחבורה
גולן טלקום
תקשורת
כביש 6
תחבורה
פרטנר
תקשורת
פלאפון
תקשורת
סופר פארם
רשתות שיווק
הוט מובייל
תקשורת
סמייל 012
אינטרנט
משטרת ישראל
ממשלה ומוסדות
סלקום
תקשורת
שופרסל
רשתות שיווק
ביטוח לאומי
ממשלה ומוסדות
הוט (HOT)
טלוויזיה
פנגו
תחבורה
רמי לוי
רשתות שיווק
הראל
ביטוח
לאומי קארד MAX
אשראי
אמריקן אקספרס
אשראי
תמי4
מים וקפה
ידיעות אחרונות
עיתונים
חברת החשמל
חשמל ביתי
Dell
אינטרנט ומחשבים
רמי לוי תקשורת
תקשורת
ויזה כאל Cal
אשראי
PayPal ישראל
אשראי
ישראכרט
אשראי
נטוויז'ן 013
אינטרנט
דואר ישראל
ממשלה ומוסדות
משרד הפנים
ממשלה ומוסדות
מיקרוסופט ישראל
אינטרנט ומחשבים
Get Taxi
תחבורה
Pepper
בנקים
אל-על
תעופה
HOT net
אינטרנט
מי עדן
מים וקפה
משרד התחבורה / רשות הרישוי
ממשלה ומוסדות
נטפליקס
טלוויזיה
תן ביס
מזון
שירות לקוחות - הציוצים שלכם
צרכנים כותבים בטוויטר סיפורי שירות לקוחות
Ido Klein עדו קליין
עצבים מוחלטים על הבוקר: בשביל לצרוך את מפות הרקע של גובמאפ, הוצע לי עכשיו על ידי נציג שירות לקוחות של מפ"י לשלם 4600 ש"ח לשנה. הזוי. המדינה צריכה לממן את הדבר הזה. הזוי שאני כצרכן פרטי אצטרך לשלם על זה 4600 ש"ח בשנה. עצם העובדה שצריך לחשוב שאני בכלל אמור לשלם על זה https://t.co/IuUOIsidFz
נזימה - מכוחות האור באפילה
חוויה זוועתית בהזמנה הראשונה מ-KSP, מוצר הגיע לא עובד, ואין שירות לקוחות.
יוני פינקלסון 🟣 Yoni Finkelson
@hasolidit מציע שתקימי מתחרה לאמאזון, תציעי שירות טוב יותר ותמשכי לקוחות, כסף על הרצפה
Itai Vered
@eladmeidar זה מרתיח כי אל על היא לא חברת לואו קוסט שגובה תשלום בנפרד על כל שירות. ווי-פי אמור להיות היום שירות בסיסי. זה ניצול ציני של לקוחות.
Fishy 🎗️
איזה כיף זה שירות לקוחות כשאתה מנסה להתנתק משירות, פתאום זה כזה "אוי, נכון שהשארת מס. טלפון, אבל הכלב אכל אותו.... ננסה שוב מחר". מפגיזים אותי בהודעות "ניסינו להשיג אותך.....", אבל בפועל, קשקשים. תודה סלקום, תענוג כרגיל. https://t.co/ddV4AOD9SO
🎗️What?!🎗️
@OmerG36149515 @torymaster @Lielisal @horesset יש הבדל בין לאחר בכמה דקות לפגישה, לבין לאחר בצורה משמעותית לתור ולצפות לקבל שירות. שירות שבא על חשבון העסק ועל חשבון לקוחות אחרים. בדיוק כמו אצל רופא, מי שאיחרה לתור שלה ולא דאגה להיות זמינה בצורה מינימלית, צריכה לשלם על חוסר האחריות שלה, בצורת לא לקבל את השירות ולקבוע תור חדש.
NuShoin
@Lielisal אני מנהל קבוצה שנותן שירותים של 60 מיליון דולר בשנה למאות לקוחות. אלו שירותים שנעשית עבודה עבורם, לא איזה מנוי קבוע. אני מתעקש לא לקחת כסף על עבודה שלא ביצעתי. אני יודע שלקוחות שמרגישים שהם מקבלים שירות אמין ותמורה נכונה לכסף שלהם ימשיכו להגיע וידברו עם אחרים. דעתי לפחות.
Maor Prl
@GalitDistel יאללה, תתחילי להכין קורות חיים. שירות לקוחות טלפוני מתאים לך? יודעת מה? נשים אותך במענה של הצ'ט כי יש לך "ניסיון בדיגיטל".
Naor Gozlan
@Yulaz_B @actyournetworth חברה שרוב המוצרים שלה ברמה מאוד גבוהה ואחריות סביבתית ובכל שרשרת הייצור והאספקה. כל מוצר שכשל, ניתן לקבל זיכוי מלא, גם אחרי עשר ועשרים שנה. שירות לקוחות פנטסטי https://t.co/P5t1m5A2xJ
resisting from the comfort of my couch
@OritTwitt @Tali__BE אנשים לא מודעים בזה אבל אף אחד לא משתמש בשפת דיבור במילה "להמתין" נשאר שריד רק בהודעות מוקלטות של שירות לקוחות דודה שהיגרה לניו-יורק לפני 40 שנים משתמשת, וזה מפתיע כמה ארכאי זה נשמע