קמפוס גוגל תל אביב | אודות הפרויקט
ה"קמפוס" של גוגל תל אביב, עבר "דירה" לאחרונה לקומה חדשה במגדלי אלקטרה.
הקומה אשר עברה "מתיחת פנים" והתאמה למתחם החדש שמציע גוגל למתארחים במתחם הסטארט-אפים של גוגל ואשר שמשמש פלטפורמה למפגש בין יזמים.
במקום מתקיימות פעילויות ואירועים של יזמים ללא עלות. מתחם הקמפוס מעניק גישה ישירה לצוותי Google ומומחים אחרים בתעשייה ויספק מעבדת גם מעבדת מכשירי המובייל שמשרתת מפתחי אפליקציות לבדיקת התאמת אפליקציות למכשירים השונים.
שטח הקומה החדשה צומצם, אך גוגל מרחיבה את התמיכה וההשקעה הכספית ואף משיקה תכניות חדשות, הנחות היסוד העיצובית בתכנון הקמפוס הייתה ליצר חלל השומר על האופי הראשוני של הקמפוס כפלטפורמה לחברות בראשית דרכן תוך ניסיון לנסות למחזר עד כמה שניתן ציוד קיים, גופי תאורה, ריהוט וכד', מתוך ראיה "ירוקה" — וכחלק מ LEED Platinum- שבו עומדים כל משרדי גוגל בבניין "אלקטרה", גם אם באופן רשמי הקומה לא הוגשה להערכה, היא עושה שימוש בחומרים ממוחזרים תוך שילוב אור טבעי ואיכות אוויר, יחד עם זאת לייצר חלל חדש שונה מהקיים ומזמין לטובת האורחים של גוגל.
מה זה חם ברשת...?
insart.co.il - חם ברשת - אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי... מי קובע מה הכי חם ברשת? אתם הגולשים!!! אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת.