יתוח תמונת המצב הקיים – ניתוח הענף והמתחרים, SWOT, פעילות נוכחית, מיצוב קיים

אסטרטגית חברה, חזון ומטרות שיווקיות – הגדרת המרכיבים המרכזיים באסטרטגית השיווק של החברה

קביעת יעדים שיווקיים וסדר עדיפויות לשיווק – איכותיים וכמותיים: פילוח לקוחות, מיצוב רצוי, תמהיל שיווק רצוי, אסטרטגיה שיווקית

תכנית פעולה ובניית תקציב שיווק – גורמי מפתח לביצוע המטרות, מוצרים/שירותים חדשים, שיתופי פעולה
מה זה חם ברשת...?
insart.co.il - חם ברשת - אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי... מי קובע מה הכי חם ברשת? אתם הגולשים!!! אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת.