מצב ברירת המחדל של ה- Keyword Tool הינו "התאמה רחבה", אשר מניב נתונים חסרי תועלת מנקודת מבט של קידום אתרים – חסרי תועלת בכך שהמספרים מנופחים בצורה דרסטית וכוללים אינספור ביטויים שמאגדים את ביטוי החיפוש המוגדר. למשל, ה- Keyword Tool מדווח על 30.4 מיליון חיפושים עבור הביטוי "נעליים", אבל זה כולל גם ביטויים המורכבים ממילים רבות, כגון: "נעלי ערב", "נעלי עור", "נעלי עקב גבוהות" ואפילו "נעלי שלג" ו-"נעלי בלמים".

מה זה חם ברשת...?
insart.co.il - חם ברשת - אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי... מי קובע מה הכי חם ברשת? אתם הגולשים!!! אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת.