Activetrail

כמובן שניוזלטרים משמשים גם ככלי שיווקי במובן המסורתי של המושג. דיוור ישיר מאפשר לכם לשלוח ללקוחות תוכן שיווקי שהם למעשה הסכימו לקבל, ומעצם החשיפה שלכם אתם מגבירים את הסיכויים שהם יפנו אליכם. בנוסף, כפי שציינו, ניוזלטרים מהווים במה מצויינת להכרזה על הנחות ומבצעים מיוחדים, אולי אפילו מבצעים למנויים בלבד. פרסום ללקוחות שלכם באמצעות רשימות דיוור יוצר אווירה של בלעדיות, אשר בתורה מעודדת את הלקוחות לנק
אם גם אתם הבנתם את היתרונות הרבים של דיוור ישיר, אתם בוודאי כבר להוטים להשיק קמפיין שיווקי איכותי שיביא לכם לקוחות בכמויות שמעולם אפילו לא העזתם לדמיין. אך ראשית כל, עליכם למצוא את הכלי הטוב ביותר להשגת מטרה זו – תוכנה לשליחת מיילים. אז כיצד תדעו שמצאתם את התוכנה הטובה ביותר לדיוור הלקוחות שלכם?

חברת השיווק באימייל Sign-Up.To פרסמה לאחרונה דו”ח השוואת ביצועי קמפיינים בדואר אלקטרוני בבריטניה. מדובר בדו”ח הראשון שעוסק בעסקים קטנים ובינוניים בבריטניה, ומשווה בין התוצאות שלהם. הדו”ח, שבדק למעלה מ-216 אלף אימיילים שנשלחו על ידי החברה בבריטניה במשך 12 חודשים, יכול לספק הצצה מעניינת להצלחות והכשלונות של תעשיות שונות בתחום, ולשמש כאמת מידה חשובה לבחון לפיה את הביצועים שלכם.

לא חובה לפרסם רק חומר חדש ומקורי בניוזלטר שלכם. השתמשו בחומרים קיימים (כגון מאמרים ופרסומים לעיתונות), במיוחד אם סביר להניח שמנויי הניוזלטר לא פגשו תכנים אלה בעבר. מומלץ מאוד לנצל פעילות פנים ארגונית (כגון מחקרים וסטטיסטיקות) לייצור חומר מקורי ללקוחות המבוסס על תכנים אלה. אם יש לכם בלוג לדוגמא, אתם יכולים להעביר ממנו תכנים לניוזלטר. באופן זה הניוזלטר שלכם הופך לערוץ שבו יכולים המנויים להתעדכן בתכ
אחת מהטעויות הנפוצות ביותר בשטח. אנשי שיווק רבים מנסים להעביר את רוב המידע באימייל באמצעות תמונות. מאחר שנמענים רבים לא יכולים לראות תמונות אלא אם הם מאפשרים זאת במיוחד, כדאי שרוב המידע החשוב בקמפיין יועבר באמצעות טקסט. גרפיקה צריכה לשמש רק כדי לחזק את הטקסט, לא במקומו. העבירו את המידע החשוב – מבצעים, הודעות, קידומים מיוחדים – באמצעות טקסט, והשתמשו בתמונות רק כדי לחדד את האפקט שהטקסט יוצר.

בחרתם מערכת דיוור אלקטרוני מתקדמת ומתוחכמת לשליחת מיילים ללקוחות שלכם, השקעתם מחשבה ותכנון בסדרת ניוזלטרים מקצועיים, איכותיים ומעניינים, דאגתם לעיצוב מתאים, תכננתם אפילו הטבה ייחודית ללקוחות המנויים על רשימת הדיוור שלכם, ואתם ממתינים בדריכות לסטטיסטיקות. להפתעתכם, אתם מגלים שאחוזי פתיחת המיילים נמוכים במיוחד ולא מבינים מה אתם עושים לא נכון.
איך בוחרים כותרות נכונות לניוזלטרים שאתם שולחים ללקוחות שלכם?

בחרתם מערכת דיוור אלקטרוני מתקדמת ומתוחכמת לשליחת מיילים ללקוחות שלכם, השקעתם מחשבה ותכנון בסדרת ניוזלטרים מקצועיים, איכותיים ומעניינים, דאגתם לעיצוב מתאים, תכננתם אפילו הטבה ייחודית ללקוחות המנויים על רשימת הדיוור שלכם, ואתם ממתינים בדריכות לסטטיסטיקות. להפתעתכם, אתם מגלים שאחוזי פתיחת המיילים נמוכים במיוחד ולא מבינים מה אתם עושים לא
אל תתייחס לכל הלקוחות ברשימת הדיוור האלקטרוני שלך כאל קבוצה הומוגנית. פלח את רשימת הדיוור

לפי קריטריונים שונים הנוגעים למאפיינים דמוגרפיים, תחומי עניין, מידת מעורבות והיענות. קהלים שונים מתעניינים בתכנים שונים, ותוכן רלוונטי הוא מילת המפתח לכתיבת ניוזלטר מנצח.

ניקיון רשימת הדיוור – השלב הראשון הוא ניקיון כללי. רשימות דיוור נוטות לצבור עם הזמן נמענים לא רלוונטיים וכתובות מתות. רשימות לא עדכניות הכוללות כתובות כפולות או שגויות, ונמענים שלא פותחים כלל את ניוזלטרים הנשלחים אליהם עולים לכם כסף מיותר, וגם מטות את הסטטיסטיקות שאתם מבצעים. דאגו לתחזק את הרשימות שלכם.
האתר mailinator מציע שירות המספק לכם כתובות דוא”ל חד פעמיות. בפעם הבאה שאתם צריכים לקבל דואר באופן מיידי, ולא רוצים לתת את הכתובת שלכם, רשמו כתובת מיילינייטור כלשהי, והדיוור ישלח לשם (לדוגמא example@mailinator.com). שימו לב שבמקום המילה example היה ניתן לכתוב כלל צירוף של מספרים ואותיות. בכל רגע ניתן לבדוק את תכולת התיבה (לא נדרש רישום כלשהו) באתר מיילינייטור. הרעיון מאחורי האתר הוא שכשאר מגיע די
דרך פשוטה להוציא את המקסימום מהניוזלטר שלכם היא לפרסם אותו באתר או בבלוג של החברה. באופן זה אתם מקבלים רווח כפול על עבודה שביצעתם בכל מקרה. מומלץ כמובן להמתין פרק זמן מסוים לפני שמפרסמים את הניוזלטר. לדוגמא, אם אתם מדוורים ניוזלטר פעם בחודש, פרסמו את הניוזלטר של החודש הקודם כשבוע לפני הפצת הניוזלטר החדש. היתרונות שבפרסום הניוזלטר באתר או בבלוג:
אחד מיתרונותיו המרכזיים של דיוור אלקטרוני הוא היכולת לבחון את תגובת המשתמשים, ולהתאים לה את המסר השיווקי שלכם. ושורת הנושא היא אחד האלמנטים שמומלץ לבדוק במיוחד. מאחר ששורת הנושא היא בעלת משקל מכריע בשיעור פתיחת האימיילים, יצירת שורת נושא טובה היא אמנות שיש להשתלם בה.